Pénzkeresés online, egyszerűen? Van rá több megoldásunk!
Mai digitalizált világunkban könnyen extraprofithoz vagy mellékes jövedelemhez juthatunk, ha kihasználjuk a közösségi médiában rejlő lehetőségeket.
Az Instagram platformot használó közel 1 milliárd aktív felhasználó könnyű bevételszerzési lehetőséget jelent számunkra, a megfelelő módszer birtokában.
A HypeAuditor tech cég számításai szerint egy 1000-10 000 követővel rendelkező influencer kb. 1400 dollárt is megkereshet havonta.
Összegyűjtöttük a legjobb pénzkereseti stratégiákat az Instagramon.
Instagram Előfizetések (Instagram Subscriptions)
Ha megfelelő számú és megfelelő minőségű tartalommal rendelkezünk, az egyik leggyorsabb módja a pénzszerzésnek, ha csatlakozunk az Instagram Subscriptions/Előfizetések szolgáltatásához.
Amennyiben megfelelünk a kritériumoknak elkezdhetjük az exkluzív tartalmak (pl. élő közvetítések, privát csoportok) vagy előnyök, kuponok, kedvezmények stb. árusítását, melyeket a követőink közvetlenül a mobilapplikáción keresztül fizethetnek ki.
Az Instagram 0%, az Apple és Google 30% részesedést von le a befizetett összegekből.
A rendszer feltétele, hogy professzionális Instagram-fiókkal és legalább 10 000 követővel rendelkezzünk.
Szponzorált tartalmak
Influenszerként törekednünk kell a hiteles és minőségi tartalmak előállítására. Ez a hozzáállás kiemelten fontos, ha egy márka vagy üzleti szolgáltatás kiemelt támogatójává szeretnénk válni.
Mivel a szponzorált tartalomban első kézből számolunk be egy márkáról vagy termékről, nagyon fontos milyen színben tüntetjük fel az adott márkát a követőink előtt. Az elmondottakért felelőséget is kell vállalnunk!
Ha sikerül partnercéget találni, ajándékokkal vagy pénzzel jutalmaznak minket, cserébe a vonzó tartalmak létrehozásáért és megosztásáért.
Saját webáruház
Más márkák termékei helyett saját alkotásainkat, szolgáltatásainkat is árulhatjuk követőinknek! A fizikai termékek, szolgáltatások vagy digitális cikkek hozzáadott értékét jelentheti, ha a saját kézjegyünket vagy szellemiségünket képviseli.
Könnyen találhatunk olyan közösségeket vagy csoportokat, akik azonosulni tudnak termékeinkkel. Az Instagram Shopping szolgáltatás keretein belül, megkapunk minden hasznos funkciót, amely egy webáruházhoz kell.
Nem feltétlenül fontos, hogy új terméket állítsunk elő a semmiből. Ha rendelkezünk pl. saját vicces grafikával, azt pólóra, bögrére nyomtatva árusíthatjuk követőink számára.
Affiliate marketing vagy partnerprogram
Az olyan szolgáltatások, mint az online szerencsejáték és sportfogadás vagy a casino weboldalak régóta – nagy előszeretettel – nyújtanak lehetőséget a felhasználóik számára, hogy partnerprogramjukon keresztül pl. egy partnerkód megadásával továbbértékesítsék szolgáltatásaikat.
A képlet egyszerű, ha valaki a partnerkódon keresztül vásárol pl. szolgáltatást, az eladásból befolyt összegből a felhasználó is részesül kb. 5 – 30%-ot.
Az Instagram erre tökéletes terepet kínál. Márka nagykövetként partnerkódot vagy dedikált linket megosztva, az általunk népszerűsített szolgáltatásból szép részesedést tehetünk zsebre.
Ne várjuk meg, amíg bekopogtat hozzánk egy márka, ha megfelelő számú követővel rendelkező fiókkal rendelkezünk, bátran kopogtathatunk a cégeknél partnerlehetőségek után kutatva.
Egyedi workshop és továbbképzés
Ahelyett, hogy követőinket egy külső szolgáltatás weboldalára vagy reklámfelületre irányítanánk, árulhatjuk saját szolgáltatásunkat is!
Amennyiben rendelkezünk tudással és kapacitással olyan szolgáltatások vagy tevékenységek, mint a sport, nyelvtanulás, képzőművészet, sütés-főzés témakörben, akkor ideje tudásunkat pénzé tenni!
Fitneszedzőnként pl. készíthetünk rövid kedvcsináló, fogyást elősegítő videókat, majd belinkelhetjük a teljes edzési programot, amelyhez azonban már fizetni kell.
Fénykép és Videó eladás
Ne felejtsük el, az Instagram eleve egy fotó megosztó appként indult. Ha minőségi fényképekkel, videókkal rendelkezünk, ezeket is könnyen árulhatjuk az alkalmazáson keresztül.
Felhívhatjuk követőink figyelmét fotós szolgáltatásainkra. Pl. esküvői fotózás…
Használt tárgyak, ruhák árusítása
Megfelelő követőszámmal és egy jól felépített Instagram profillal sikeresen árusíthatunk olyan használt termékeket, amelyek egy szűkebb közösség számára népszerűek.
Természetesen léteznek népszerű online aukciós alkalmazások, pl. Vinted de, bizonyos témakörökben hatékonyan és célirányosan használhatjuk az Instagram profilunkat az eladásokhoz.
Ha olyan területen mozgunk, mint pl. régiségek, egyedi bútorok, autók vagy ruházatok, a téma iránt érdeklődő közönség számára felépített oldalon keresztül értékesíthetjük a termékeinket vagy összeköthetünk más eladókat a vásárlókkal, némi részesedés fejében.