Telekom telefon függetlenítés
A Telekom 2017. október 20-tól biztosítja a díjmentes hálózat-függetlenítést lakossági ügyfelei számára, és erre egy olyan megoldást biztosít, ami a nap 24 órájában rendelkezésére áll az ügyfeleknek, és amivel a sorban állást is elkerülhetik.
A lakossági szerződéses ügyfelek és a Domino kártyás ügyfelek egyaránt a 1414-es telefonszámon, az automata menüben tudják jelezni igényüket a hálózat-függetlenítésre, amihez csak a készülékük IMEI számát és egy mobilszámot kell megadniuk, ahova a típustól függő feloldó kódot és a feloldás menetéről szóló tájékoztató linket SMS-ben küldi a Telekom. Amennyiben a szükséges adatok rendelkezésre állnak, ezt az SMS-t az igény leadásától számított egy munkanapon belül, de minden esetben a lehető leghamarabb megkapja az ügyfél.
Kártyafüggetlenítés online igénylése
Az online igénylés elküldéséhez meg kell adni a teljes nevet, a telefonszámot és IMEI számot.
Telenor telefon függetlenítés
Minden lakossági és üzleti ügyfél számára díjmentes a hálózati korlátozás feloldását, amennyiben a készüléket igazolható módon a Telenornál vásárolták, és (már) nem kapcsolódik hozzá élő hűségszerződés.
A készülékek hálózati korlátozásának feloldási folyamatát lakossági és üzleti ügyfelek (nem tömeges igény esetén) kizárólag személyesen, a Telenor üzleteiben kezdeményezhetik.
Mi kell hozzá?
- Az azonosításhoz szükséges dokumentumok.
- Szerviz által végzett készülékcsere esetén a cseréről kapott igazolás vagy jótállási jegy bemutatása, amennyiben a készülék IMEI számában módosítás történt.
- Meghatalmazás vagy ügyfélszintű jelszó, amennyiben nem a tulajdonos végzi a függetlenítést.
Telefon függetlenítés Vodafone-nál
Kizárólag a Vodafone-nál (VFH) vásárolt készülékeket áll módunkban függetleníteni.
Normál készülék függetlenítése márkaboltban is kezdeményezhető, fontos hogy beazonosítható legyen az IMEI szám. Telefonszám és ügyfélbiztonsági kóddal történő beazonosítás után kérhető.
Telefonon (1270, 1788) vagy e-mailen (corporate.hu@vodafone.com) keresztül is jelezheti a függetlenítési igényt, telefonszám és ügyfélbiztonsági kóddal történő beazonosítás után.
A kérés díjmentes.
Amennyiben még van hűségidő az adott készülékre vonatkozóan, akkor a készülék vásárlásakor kapott készülékár kedvezményt számlázzuk ki kötbérként.
iPhone estében egy e-mail címet szükséges megadnia, ahová elküldhetjük az értesítő e-mailt. A feloldás központilag megtörténik, az ügyfélnek csak egy szinkronizációt kell elvégeznie, amihez a leírást tartalmazza az értesítő e-mailünk.
Nem iPhone készülékek esetén postai úton, a cég rendszerben szereplő címére küldjük ki a feloldáshoz szükséges kódot.
Határidők: iPhone esetén 15 naptári nap, egyéb más telefon esetén 30 naptári nap.
Fontos, hogy csak egyetlen lehetőség van a függetlenítésre, amennyiben hibásan kerül beírásra a kódsorozat, akkor a készülék használhatatlanná válik!