Csehország és Szlovákia után hazánkban is megnyitott az Allegro webáruház
Az elmúlt évben a cseh és szlovák terjeszkedés 16 millióval növelte potenciális ügyfélkörét, a magyarországi nyitástól újabb 10 milliós növekedést várnak a cég vezetői.
„A magyarországi terjeszkedés egy újabb lépéssel közelebb kerül ahhoz, hogy megvalósuljon az Allegro azon elképzelése, hogy Európa kedvenc bevásárlóhelye legyen” – mondta az Allegro CCO Matthias Frechen, hozzátéve: „Magyarország az egyik legígéretesebb európai irány”.
Az Allegro közel 25 éves tapasztalattal rendelkezik az e-kereskedelemben, és több mint 150 millió terméket kínál különböző kategóriákban, beleértve az elektronikát, lakberendezési tárgyakat, ruházatot és autóalkatrészeket.
A vásárlók számára a piactér számos fizetési és szállítási lehetőséget biztosít.
A platform nemcsak a fogyasztók, hanem a magyar vállalkozások számára is vonzó lehetőséget kínál, hiszen egyszerű regisztrációval és jutalékmentes időszakokkal támogatja az új eladókat.
Az Allegro ezen kívül a Mall.hu webáruházat is integrálja a rendszerébe, így a magyar fogyasztók ismerős szolgáltatásokkal találkozhatnak.
allegro.hu